השתלמות מקצועית בגישת תרפיית האגן: ריפוי טראומה ומיניות 

כל יום רביעי 18:00 – 21:00 | אונליין | יש הקלטות | לא חובה להיות בשידור החי | מתאים לכל המינים | לאנשי מקצוע מתחום טיפולי וחינוכי

מה זה אומר לעבור השתלמות מקצועית בגישת תרפיית האגן?

זה אומר להיות עדים ונוכחים בתהליך ריפוי זוגי רגשי ומיני בגישת תרפיית האגן בהנחיית דורית בר. התהליך כולל מפגשים זוגיים ואישיים לסירוגין.

לכל אנשי המקצוע בתחום הטיפול, האימון והליווי הרגשי חשוב לפתח הבנה מעמיקה של תקשורת אינטימית ומינית מודעת כדי לתת מענה מעמיק ומקצועי לנושאים שנוגעים לחיבור לגוף, אתגרים סביב תשוקה וביטוי מיני אותנטי, גישור בקונפליקטים זוגיים וכדומה. 
ההשתלמות מתאימה גם לאנשים שמלווים זוגות, וגם למי שמלוות יחידים ויחידות.

הלימוד עם דורית בר מעניק ידע מעמיק והוליסטי בתחום של ריפוי טראומה ומיניות מודעת, הוא עוזר לשחרר תחושות כמו חשש ומבוכה שעשויים לעלות סביב הנושאים הללו ומעניק ביטחון לאנשי המקצוע להרגיש זרימה ופשטות בשיח פתוח ורגיש שרלבנטי לכולנו. 

חשוב שאנשי מקצוע מהתחום הטיפולי והחינוכי יידעו לשתף בכלים שמחברים בין יצירת תקשורת אינטימית רגשית עמוקה ואוהבת, ריפוי טראומה ובנייה של תקשורת מינית אינטימית ומענגת.

לטובת המטפלים והמטפלות שבינינו יצרתי השתלמות מקצועית ייחודית, כדי לתת את הידע החסר. לא כדי שכולם יהפכו למטפלים מיניים, אלא כדי שמי שעובד עם אנשים ועוזר להם להתמודד עם אתגרים רגשיים מגוונים יידעו איך וגם ירגיש בנוח ובטוח לצלול למרחבים נוספים של חקירה, הקשבה וריפוי.

יש כאן הזדמנות לאנשי ולנשות מקצוע מתחום הטיפול והחינוך להרחיב את סל הכלים המקצועי וללמוד את גישת תרפיית האגן, גישה שמשלבת כלים מעולמות הגוף, הנפש והרוח ומאפשרת לאנשים לחוות העצמה של העונג המיני, העמקה של התשוקה, התרחבות הביטחון ויצירת הרמוניה במערכות יחסים.

מתי המפגשים? איפה? כמה זה עולה?

כל יום רביעי 18:00 עד 21:00 אונליין אצלך במחשב

יש הקלטות – לא חובה להיות בשידור החי

עלות: 180 ש”ח למפגש – 250 ש”ח למפגש תלוי במסלול לבחירתך

סדרה של צפייה ב 4 מפגשי ריפוי

 סדרה של צפייה ב 8 מפגשי ריפוי

סדרה של צפייה ב 12 מפגשי ריפוי

סדרה של צפייה ב 18 מפגשי ריפוי

כל שיעור נמשך שלוש שעות וכולל הכנה למפגש, צפייה במפגש ריפוי ותרפיה קבוצתית שמשלבת גם התבוננות פנימית וגם הבנה מעמיקה על ריפוי טראומה ומיניות מודעת. יש מקום וזמן בשפע לשיתופים ולשאלות.  

לחצו על הכפתור הורוד להרשמה ולפרטים מלאים.

מטעמים של אתיקה מקצועית דורית בר שומרת לעצמה את הזכות לבחור את האנשים שמשתתפים בתהליך על מנת לשמור על מרחב בטוח. בנוסף כל מי שמצטרפ.ת מתחייב לדיסקרטיות מוחלטת וחותם על הסכם התחייבות מחייב.

למי ההשתלמות המקצועית מתאימה?

לכל מי שרוצה להכיר את גישת תרפיית האגן לריפוי טראומה וטיפול זוגי מיני וללמוד כלים מקצועיים לבניית תקשורת מינית מודעת.
לכל מי שמלווה אנשים בשדה הרגשי האישי והזוגי באימון ~ פסיכותרפיה ~ לידה ~ הומאופתיה ~ גישות הוליסיטיות אחרות ורוצה להעמיק את ההבנה בכל מה שנוגע לשפת האינטימיות והמיניות המודעת בגישה ייחודית שמשלבת גוף-נפש-רוח.
 לכל מי שמלווה זוגות בתהליכי גישור ~ תקשורת מקרבת ~ טיפול זוגי ~ ורוצה להעמיק את ההבנה שמשלבת עבודה זוגית עם הדרכה למיניות מודעת ולתקשורת אינטימית ואירוטית שופעת תשוקה, אהבה וביטחון. 

לכל מי שלמד טיפול מיני באקדמיה או בקורסים וסדנאות ורוצה להעמיק את ההבנה המקצועית והמעשית בתחום דרך אשת מקצוע רבת ניסיון וידע שמשלבת גישות מערביות וגישות מזרחיות. 

לכל מי שרוצה לעבור תהליך התפתחותי רגשי מיני בגישת תרפיית האגן.

לכל מי שעוקבות ועוקבים אחרי העבודה שלי וסקרנים לראות איך זה עובד ומה בדיוק קורה שם. 

לכל מי שמתמודדים עם טראומה. אני מאמינה שהתהליך יהווה עבורםן מקור השראה, העצמה, תקוה ואמונה. 

אני מרגישה שאפשר ללמוד הרבה מלצפות בי. יש לי ניסיון של לפחות 15 שנים בליווי תהליכים בקליניקה פרטית יחידים וזוגות וסך הכל 30 שנות למידה את תחום הריפוי.

מאז ילדותי הצעירה ידעתי שאלווה תהליכי ריפוי ועם השנים התמקצעתי ודייקתי את ההתמחות שלי לתחום היחסים, המיניות וריפוי הטראומה.

יש לי תחושה חזקה שמי שיבחרו להיות איתנו יקבלו אינסוף כלים, תובנות והשראה לריפוי עצמי, זוגי וקהילתי.

כשצופים בי, צופים ב”ריפוי” כתדר, כאנרגיה, כהתרחשות שאני עדה לה יחד איתכםן.

מהי גישת תרפיית האגן והאם היא באמת עובדת אונליין?

גישת תרפיית האגן היא גישה הוליסיטית שדורית בר מפתחת מזה כ15 שנים. היא משלבת תובנות וכלי ריפוי משיטות מגוונות כמו פסיכותרפיה גופנית, פסיכותרפיה טרנספרסונלית, אימון, הילינג, תקשורת מקרבת, יוגה-טנטרה, מדיטציה, מיינדפולנס, SE, התמקדות, סקסולוגיה, שמאניזם וריפוי בעזרת קול וצמחים.

ביסודה זו שיטה סומטית – ממוקדת גוף וההתמחות שלי היא ליווי יחידים וזוגות להעצמת העונג, העמקת התשוקה ויצירת בסיס הרמוני ויציב לתקשורת אוהבת ביחסים. בנוסף הגישה מאפשרת ריפוי טראומות וריפוי טראומה מורכבת.

הגישה עובדת נהדר גם אונליין וגם פנים אל פנים, זה אומר שאנשים מגיעים לתוצאות של חיבור מחודש לגוף, לרגשות ולביטוי עצמי אותנטי ביחסים משמעותיים.