חוג לזוגות זמן אינטימי ~ שבת זוגית

אחת לחודש ~ המפגש הקרוב ב-16 בדצמבר בעמק חפר 

אהבה זוגית היא לא רק ידיעה עמוקה שמחברת אותנו, אלא בחירה מרגע לרגע ללמוד להתחבר ולהתקרב עוד, לעבור דרך קונפליקטים, להקשיב בשעת משבר, לבנות יציבות רגשית איתנה שתוכל לעמוד בטלטלות החיים, לגלות רבדים עמוקים של מיניות קשובה, להיפתח עד אינסוף למנעד רגשות ותחושות ולבחור כל פעם להיות יחד ולהעמיק את השותפות ברובד חדש.
החוג לזוגות הוא שער לפיתוח מיומנויות רגשיות, אינטימיות ומיניות שמרחיבות את מנעד הביטחון, העונג, התשוקה, השמחה, הקרבה, ההקשבה והאהבה בתוך הקשר.

אחת לחודש ניפגש לשלוש וחצי שעות של תרגול מעשי רגשי ואינטימי.

המפגשים אינם הרצאה או לימוד תיאורטי אלא הזדמנות לקבל מרחב ומסגרת לתרגול מעשי של טכניקות מגוונות ליצירת תקשורת מקרבת והרמונית; תקשורת רגשית לפתרון קונפליקטים; שיח אינטימי על מיניות; מגע מודע; הקשבה ושיקוף; חיבור לגוף ואחריות רגשית ועוד.

התרגולים עם דורית בר נוגעים ביחסים, מיניות, אינטימיות, נשיות, גבריות, זוגיות, ריפוי טראומות, תשוקה, עונג, מגע מודע, פיתוח מיומנויות תקשורת אינטימית, הגשמה עצמית, יחסים עם כסף, חיבור פנימי וריפוי רגשי.

המפגשים מתאימים לזוגות שהולכים את הדרך יחד הרבה שנים וגם לזוגות בתחילת הדרך (מספר חודשים יחד).

המפגשים מתאימים לכל המגדרים, הזהויות המיניות והמשיכות הייחודיות.

מרחב התרגול מבוסס על רצון חופשי. אם אחד התרגילים לא מרגיש לך נכון, אין חובה לתרגל. אני מדגישה זאת לאורך כל המפגש. גם האפשרות לשתף את הקבוצה מבוססת על בחירה חופשית, אין חובה לשתף. עצם הנוכחות יחד במרחב מאפשר היא מרפאת ופותחת את הלב.

כל התרגולים הם זוגיים. אין חילופי זוגות. המפגשים בביגוד מלא ולא כוללים שום סוג של מגע מיני. המפגשים כוללים מגע אינטימי אוהב ורך והדרכה למיניות מודעת שאפשר לתרגל בבית.

pexels-photo-4241751

איפה ומתי?

אחת לחודש ביום שבת 14:00 עד 17:30 בבורגתה עמק חפר  
המפגש הקרוב ב-20 בינואר
יש מקום ל-7 זוגות בלבד
אפשר להצטרף למפגש אחד ~ 3 מפגשים רצופים ~ 6 מפגשים רצופים או לחוג שנתי 
אין צורך בניסיון קודם ~ רק בנוכחות של הלב. 
מנחה: דורית בר 
מורה לתקשורת אינטימית ומינית מודעת, מטפלת מינית וזוגית הוליסיטית, מפתחת גישת תרפיית האגן.  
מלווה נשים וגברים, יחידים וזוגות בתהליכי ריפוי והתפתחות להעמקת התשוקה, העונג, הביטחון, האהבה והקרבה במערכות יחסים. טרנס פריינדלי, גיי פריינדלי.
עובדת סוציאלית במקצועי הפורמלי ומרפאה הוליסיטית ברמה הבלתי פורמלית. מומחית לריפוי טראומה וריפוי פגיעות מיניות. משלבת בעבודתי את החיבור בין פיתוח מיומנויות תקשורת אינטימית ומינית מודעת לריפוי טראומה.
מנהלת את קבוצת הפייסבוק ~ נשים מרפאות ~ מרחב ריפוי נשי.
מובילה את קבוצת הוואטסאפ ~ גברים באהבה ~ מרחב השראה וריפוי לגברים. 
גישת תרפיית האגן משלבת תובנות וכלי ריפוי משיטות מגוונות כמו פסיכותרפיה גופנית, פסיכותרפיה טרנספרסונלית, אימון, הילינג, תקשורת מקרבת, יוגה-טנטרה, מדיטציה,  מיינדפולנס, SE, התמקדות, סקסולוגיה, שמאניזם וריפוי בעזרת קול וצמחים.